2021-12-16 20:35:00

PISMO ZAHVALE RODITELJA UČENIKA NAŠE ŠKOLE I NJIHOVA DONACIJA

Božić je vrijeme darivanja u kojem se trudimo uveseljavati jedni druge. To je vrijeme radosti i darivanja u kojem je od poklona, još važnije darivati svoje vrijeme, pažnju i osjećaje. 

Nedavno je na našu školsku adresu pristiglo pismo zahvale roditelja učenika naše škole. Želimo ga podijeliti s vama. 

U nastavku možete pročitati pismo u cijelosti. Zahvaljujemo roditeljima Dizdar na prekrasnom pismu i donaciji knjiga.  

Profesorima i stručnim djelatnicima OŠ Nikola Tesla, Prečko

Dragi profesori i stručni djelatnici,

Školske godine 2020./2021. osnovnoškolsko obrazovanje u Vašoj školi završila je Katarina, naše treće i najmlađe dijete. Prije Katarine završili su ga i Matija i Lucija. S obzirom da smo bili intenzivno uključeni u njihovo obrazovanje, željeli bismo s Vama podijeliti neka roditeljska razmišljanja i vjerujemo da nismo usamljeni u tome.

Prije svega želimo pohvaliti trud profesora koji su i bez formalno provedene kurikularne reforme pokazali odmak od tradicionalnih metoda poučavanja i koji su nastojali pokazati učenicima zašto je nešto bitno naučiti i znati. Bilo da se radi o primjerima iz svakodnevnog života, o materijalima koji su pripremljeni na način da se što jednostavnije usvoje nova znanja ili o primjeni novih tehnologija bliskih današnjim mladim generacijama, tako prenesena znanja školu čine zanimljivom i poticajnom sredinom. Na takav način mogu se obraditi mnoge teme važne za učenika kao pojedinca, ali i za cijelo društvo - briga za okoliš, održivi razvoj, građanski aktivizam, volontiranje, briga za manjine i ugrožene članove zajednice, briga za zdravlje, empatija, međusobno uvažavanje itd.

Suprug i ja smo odrastali u obiteljima prosvjetnih radnika pa iz prve ruke znamo koliko je  izazovan Vaš posao. Svjesni smo loše percepcije društva koje često banalizira Vašu struku i želimo da znate da još uvijek postoji značajan broj onih koji smatraju Vaš poziv iznimno bitnim i vrijednim. Održavati visok nivo profesionalnosti i objektivnosti, a pri tome uvažavati različite sposobnosti među učenicima, uvijek je izazov. Moramo priznati da smo se kroz školovanje naše djece susreli s mnogo pozitivnih primjera i sve Vas ohrabrujemo da i dalje nastavite u tom smjeru.

Poneka djeca se nađu u situaciji da imaju problem s razumijevanjem pročitanog i logičkog zaključivanja, kao i pamćenja kompleksnijeg gradiva, koje zahtijeva određeni nivo povezivanja i strukturiranog znanja. Prihvatiti to s jedne strane, a s druge svakodnevno stvarati poticajnu atmosferu za napredovanje i stjecanje znanja i vještina, nama roditeljima je veliki izazov, ali mi u toj priči nismo toliko bitni. Možemo samo pretpostaviti koliko je to teško i frustrirajuće za takvu djecu, koja se trude, ulažu puno vremena u učenje i vježbanje, koja žele biti dobra i uspješna, ali uz sve to ne mogu biti kao njihovi kolege koji, s mnogo manje vremena provedenog učeći, postižu izvrsne rezultate. Ako ne postoji razumijevanje  da se neke stvari jednostavno ne mogu, nego postoji samo imperativ dobivanja visokih ocjena, takvoj djeci školovanje može zaista biti velika trauma – pravi višegodišnji pakao.

Vjerujemo da Vam je uz normative i administrativne obaveze ponekad teško prepoznati takvu djecu i da kroz rad na satu nije jednostavno procijeniti tko ne može, a tko je jednostavno lijen i ne da mu se. Problem je što se tim neprepoznavanjem, djecu s poteškoćama može jako demotivirati i zato bi se svi dionici u procesu obrazovanja (profesori, ostali stručnjaci i roditelji) morali svakodnevno pitati zašto neko dijete postiže lošije rezultate.

Naša djeca su, osim naše podrške, imala i veliko razumijevanje profesora i iskreno Vam želimo zahvaliti na tome. Gotovo 18 godina ispraćali ih u OŠ Nikola Tesla, a ona danas polako postaju sretni mladi ljudi.

Kao znak zahvalnosti cijelom Vašem kolektivu, ali i kao poticaj da ustrajete u izvrsnosti, jer biti profesor je ipak poziv, nije zanimanje, odlučili smo školskoj knjižnici donirati nekoliko knjiga za koje vjerujemo da bi Vam mogle biti korisne.

 

Srdačan pozdrav od obitelji Dizdar                                                              

U Zagrebu, 30.09.2021.

 

Lucija – zaposlena u Plivi na administrativnim poslovima i apsolventica na Prehrambeno-biotehnološkom fakultetu u Zagrebu

Matija – brucoš na fakultetu “Avans” u Bredi, Nizozemska (ESSET – Environmental Sciences and Sustainable Energy and Technology)

Katarina – prvašić u privatnoj srednjoj školi “Svijet”, smjer fizioterapeutski tehničar

Jasenka i Saša

 

Donacija knjiga:

A. Woolfolk – Edukacijska psihologija

M. J. A. Howe – Psihologija učenja

V. Domović – Školsko ozračje i učinkovitost škole

I. Sorić – Samoregulacija učenja

M. Grosman – U obranu čitanja

R. J. Sternberg – Kognitivna psihologija

J. Relja – Učim i surađujem

R. Wicks-Nelson, A. C. Israel – Psihologija abnormalnog doživljavanja i ponašanja djece i adolescenata

K. Lacković-Grgin – Stres u djece i adolescenata

 


Osnovna škola Nikole Tesle Zagreb