PROJEKTI KOJI SE PLANIRAJU ZA ŠK.GOD. 2014./2015.
(detaljno razrađene aktivnosti možete pronaći u školskom kurikulumu)
-
Vrt leptira za školu mira - projekt školskog vrta koji ostvarujemo u suradnji s MZOŠ, udrugom Zeleni klik!, OŠ Prečko i lokalnom zajednicom u trajanju od dvije godine, a čija vrijednost se procjenjuje na oko 100.000,00 kuna.
-
Teslini školski volonteri- projekt koji ostvarujemo u suradnji s Forumom za slobodu odgoja, a čiji je cilj razvoj i poticanje solidarnosti i senzibilnosti djece i mladih za potrebe društva. Projekt se financira iz fondova Europske unije (IPA projekt), čime će biti omogućena edukacija naših učitelja-volontera i nekoliko mladih vanjskih stručnjaka koji će biti uključeni u rad s djecom u našoj školi. Projekt će se realizirati kroz tri volonterska područja: Pomažem starijima, Volim školu te Obitelj i škola.
-
Erasmus+ - projekt u trajanju od dvije godine koji podrazumijeva mobilnost učitelja u zemlje Europske unije s ciljem poboljšanja osobnih i profesionalnih kompetencija. Organizira se u suradnji s Agencijom za mobilnost i programe Europske unije s ukupnom vrijednošću od 43.317,00 eura.
-
eTwinning – Internet platforma pod pokroviteljstvom Europske komisije čiji je cilj povezivanje i suradnja europskih škola na zajedničkom projektu putem informacijsko-komunikacijskih tehnologija (ICT). Projekti će se provoditi kao dio redovne nastave učenika nižih razreda i u sklopu izvannastavne aktivnosti za više razrede.
-
školski i razredni projekti – niz projekata koji se organiziraju na razini škole, a sukladno interesu učenika: Čitajmo s veseljem, Večer matematike, Advent u našoj školi, Mjesec tolerancije i Dan škole.
VOLONTERSKA AKCIJA "TESLINIH ŠKOLSKIH VOLONTERA"
4.12.2014. - OŠ Nikola Tesla, Udruga za podršku osobama s intelektualnim oštećenjima Grada Zagreba (Klub Vjeverica), Knjižnica Prečko te Centar za kulturu Trešnjevka (Klub Melisa) u četvrtak, 4.12.2014. prvi su puta zajedno sudjelovali na inkluzivnoj međugeneracijskoj adventskoj radionici koja se održala u prostorima Knjižnice Prečko.
Osobe s intelektualnim poteškoćama, učenici 5. i 7. razreda naše škole i osobe treće životne dobi zajedno su izrađivali kreativne božićne čestitke i ukrase za bor. Ova radionica prva je u nizu novih kreativnih radionica i suradnje na području programa inkluzije i međugeneracijske solidarnosti. Njihove radove pogledajte u priloženim fotografijama (pod opširnije).
Hvala svima na sudjelovanju te se nadamo se da ste i vi dobili ideju za predstojeće blagdane!
ZAPOČELE RADIONICE UČENJA
18. studenog 2014.godine započele su radionice učenja koje se održavaju u sklopu projekta Školski volonteri. Učenici nižih razreda utorkom će uvježbavati tehniku čitanja te kroz raznovrsne aktivnosti, koje im pripremaju učiteljica Željana i volonterka Natalija, razvijati ljubav prema knjizi. Srijedom popodne naš vrijedan tim volontera pomagat će učenicima viših razreda u učenju s ciljem ispravljanja negativnih ocjena ili poboljšanja obrazovnog uspjeha.
UČITELJI I VOLONTERI SPREMNI ZA POČETAK PROJEKTA
"Teslini školski volonteri"
ERASMUS +
Izvještaj s edukacije Aktivne metode učenja
Učiteljice razredne nastave Romana Malešević, Lidija Paleka i Romana Ana Reščić početkom listopada 2014. sudjelovale su na edukaciji AKTIVNE METODE UČENJA koja se održala u Lisabonu u sklopu projekta Erasmus+.
Aktivne metode učenja namijenjene su stvaranju sigurne skupine za učenje jer ukoliko se učenici osjećaju sigurno, atmosfera u razredu će biti pozitivna, a u takvoj atmosferi učenici će bolje učiti.
Vježbe aktivnih metoda učenja otklanjaju napetost, poboljšavaju atmosferu učenja, uklanjaju agresiju te se velika važnost posvećuje upravo izražavanju emocija učenika.
Kroz navedene metode učenici aktivno sudjeluju u učenju novih sadržaja, ali ujedno otkrivaju vlastite vještine i talente koje ih čine sretnima, zadovoljnima i ispunjenima.
S ovim zanimljivim i inovativnim metodama, učiteljice su upoznale i svoje kolege na Učiteljskom vijeću, 11.11.2014. Tom prilikom posebno su predstavile aktivnosti poticanja unutarnje motivacije kod učenika koje se mogu uspješno primijeniti u nastavnom procesu.