preskoči na sadržaj

Osnovna škola Nikole Tesle Zagreb

Login
LOGO ŠKOLE

ŠKOLSKI PROJEKTI

 

 

   

HIMNA ŠKOLE

Video spot HIMNA ŠKOLE

 

Priloženi dokumenti:
HIMNA OS NIKOLE TESLE.wav

Raspored zvona

1.sat  8:00 - 8:40

2. sat 8:45 - 9:25

3.sat 9:35 - 10:15

4.sat 10:25 - 11:05

5.sat 11:10 - 11:50

6.sat 11:55 - 12:35

7.sat 12:40 - 13:20

1.sat 13:25 -14:05

2.sat 14:10 - 14:50

3.sat 15:00 - 15:40

4.sat 15:50 - 16:30

5.sat 16:35 - 17:15

6.sat 17:20 - 18:00


LIKOVNI RADOVI UČENIKA 5.-8.RAZREDA


E-DNEVNIK ZA UČENIKE

I RODITELJE

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
VREDNOVANJE I OCJENJIVANJE NASTAVE NA DALJINU
Autor: Administrator , 14. 4. 2020.

Dragi učenici i roditelji,

Ministarstvo znanosti i obrazovanja izradilo je Preporuku za vrednovanje i ocjenjivanje nastave na daljinu, a s čijom primjenom započinjemo 14.4.2020.

Sve detalje možete pročitati pod opširnije.               


S obzirom na izvanredno stanje i drugačije okolnosti učenja, u prvom planu će biti dobrobit  učenika, nastojat će se vrednovati bitni sadržaji, vrednovanje se neće oslanjati samo na poznavanje sadržaja kao glavnog pokazatelja znanja, već i na aktivnosti učenika u izvršavanju svojih obaveza. Moguće je provesti i pisane provjere znanja, no nastojat će se smanjiti njihov broj, a usmena ispitivanja će se provoditi samo u višim razredima i to prvenstveno u predmetima koji se održavaju 3 i 4 sata tjedno. Više ocjena se može očekivati u predmetnoj nastavi u predmetima koje učenici slušaju tek od veljače 2020. zbog čega su imali malo prilika za ocjenjivanje.

Ono što će se svakako vrednovati u svim predmetima razredne i predmetne nastave je aktivnost učenika u izvršavanju obaveza te jedan složeniji zadatak u obliku plakata, prezentacije, projekta, istraživačkog rada, kritičkog prikaza ili problemskog zadatka te će tako svi učenici dobiti barem dvije ocjene do kraja nastavne godine.

Dakle, potrebno je aktivno pratiti virtualne učionice gdje će učitelji postavljati nastavne sadržaje te obavještavati učenike o provjerama znanja (pisane provjere i/ili složenije zadatke) uz koje će učitelji naznačiti kriterije vrednovanja i termine izvršavanja.

Povratne informacije o učenikovom napredovanju i termine pisanih provjera i složenijih zadataka roditelji mogu pratiti u e-Dnevniku kroz rubrike Bilješke i Raspored pisanih provjera.

S obzirom na izvanrednu situaciju, roditelji u ovom trenutku više nego ikad trebaju biti uključeni u rad škole, a MZO roditeljima naznačuje kako je važno da djetetu osiguraju i odrede vrijeme za učenje, potiču na samostalno izvršavanje zadataka te da se usmjere ne pomoć djetetu, ali nikako da se angažiraju u izradi i pisanju takvih radova umjesto učenika.

Smjernice za roditelje pogledajte pod opširnije ili na web stranici Škole za život: https://skolazazivot.hr/upute-za-vrednovanje-i-ocjenjivanje-tijekom-nastave-na-daljinu/

Zaključno, u ovakvim izvanrednim uvjetima, odluke se donose sukladno preporukama stručnjaka i epidemiološkoj situaciji te uslijed promjena okolnosti možemo očekivati i promjene nekih odluka, ali naglašavamo da one sigurno neće biti donesene na štetu učenika ili njihovih mogućnosti za nastavak obrazovanja. U tom duhu, molimo vas za strpljenje te zahvaljujemo na dosadašnjoj i budućoj suradnji!

Učiteljsko vijeće OŠ N.Tesle                                                                               

 

NAGLASCI ZA RODITELJE KOJE PREPORUČUJE MINISTARSTVO ZNANOSTI I OBRAZOVANJA

Osigurati i postaviti djetetu pravila škole u kući i odrediti vrijeme za učenje. Moramo biti svjesni da ni djeca ni roditelji ne doživljavaju svoj dom kao školu i smatraju kako se kod kuće radi samo domaća zadaća. To u ovim uvjetima više nije tako i na takav se način roditelji trebaju postaviti i prema djeci.

Roditeljska je uloga poticati dijete da samostalno odrađuje sve zadatke i ohrabriti ga da se za sve nejasnoće obrati učitelju.

Odgovornost je roditelja da pomognu djetetu – ali ne i raditi umjesto njega. Razumljivo je  nastojanje roditelja da učenici postignu bolje rezultate, a time i ocjene, no pomoć roditelja ne smije prijeći u pisanje zadaća umjesto učenika, izradu radova koji učenici trebaju samostalno napraviti ili pritisak na učenike i nastavnike vezano uz bolje ocjene.

Roditelji su ti koji moraju odgajati svoju djecu da ne varaju, ne prepisuju i da cijene rad, kako svoj, tako i tuđi.

Roditelji koji prelaze u pomoć koja to nije, štete razvoju odgovornosti i samostalnosti kod djece i umanjuju njihove šanse za samostalno snalaženje u procesu cjeloživotnog učenja i svakodnevnog rješavanja problema.

Roditelji trebaju surađivati s učiteljima, nastavnicima i stručnim suradnicima da bi osigurali opću dobrobit svoje djece, poticali ih na učenje, na istraživanje i dobru organizaciju vremena tijekom nastave na daljinu.                                                                               

Tijekom učenja i vrednovanja, roditelj može pratiti način rada učenika i u suradnji s učiteljima, nastavnicima i stručnim suradnicima, pomagati mu u osmišljavanju što boljih pristupa učenju i načina učenja, odnosno pomagati mu da uči kako učiti





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju