preskoči na sadržaj

Osnovna škola Nikole Tesle Zagreb

 > Naslovnica
Vijesti

ODRŽANE CAP RADIONICE ZA DJECU 2. A B C RAZREDA

Autor: Marko Kozina, 27. 1. 2012.

Radionica za djecu traje oko 60 minuta, a vode je 3 CAP pomagača. Koristeći igranje uloga i vođenu grupnu raspravu, razredna radionica obučava djecu prepoznati potencijalno opasne situacije i učinkovito koristiti opcije koje su im dostupne u datoj situaciji. CAP naglašava zalaganje za sebe, podrška vršnjaka i razgovor s odraslom osobom od povjerenja kao prevencijske strategije. Pitanju napada pristupa se u okviru osnovnih ljudskih prava.Nakon uvodne rasprave o ‘pravima’ slijede 3 igrokaza, a nakon svakog igrokaza rasprava. Ova 3 igrokaza predstavljaju najčešća iskustva napada koja djeca mogu susresti: dijete protiv djeteta (nasilničko ponašanje), odrasla nepoznata osoba protiv djeteta i napad koji uključuje odraslu osobu koju dijete pozna. Igrokazi se koriste kako bi se djeci pružile situacije u kojima mogu razmotriti različite uspješne strategije. Svaki se igrokaz igra dva puta. Prvi puta dijete je prikazano kao žrtva. Nakon rasprave (brainstorming), igrokaz se igra ponovno, ovaj puta kao ‘uspješna priča’ u koju se uključuju sve pozitivne prevencijske strategije do kojih se došlo. Djeci se daje prilika da sudjeluju u podržavajućim ulogama kako bi vježbala pozitivno ponašanje. Ove igrokazi  izvode certificirani odrasli CAP pomagači. Oni nikad ne dozvoljavaju djeci koja sudjeluju u radionici da igraju negativnu ili zastrašujuću ulogu, bez obzira što se radi samo o glumi.U završnom igrokazu, razredna učiteljica se poziva da glumi samu sebe kao podržavajuću odraslu osobu koja će odgovoriti na dječju molbu za pomoć. Ovaj igrokaz daje djeci priliku vizualizirati što bi se dogodilo ako bi trebali razgovarati s nekim o problemu. On daje jasnu poruku djeci da su njihovi učitelji brižni i tu su da im pruže podršku. Radionica završava kratim ponavljanjem naučenih prevencijskih strategija i informacijom djeci da će im odmah nakon radionice CAP pomagači biti dostupni za individualni razgovor. Iskustvo je pokazalo da mnoga djeca nakon radionice žele razgovarati o različitim stvarima. Naglasak je ovdje prvenstveno na učvršćivanju vještina naučenih na razrednoj radionici i jačanje njihovog vjerovanja da imaju pravo biti sigurni, jaki i slobodni. Učitelji tijekom obučavanja osoblja dobivaju upute kako s učenicima ponavljati naučene prevencijske strategije, kako bi ih djeca učvrstila i lakše koristila.

 

PREUZETO SA: http://www.udrugaroditeljakpk.hr/cap-program-prevencije-zlostavljanja-djece/opcenito-o-cap-programu/129-cap-program

 








Tražilica
 
 

   

    ŠKOLSKI PROJEKTI

   

 

 

 

  

  

  

    NATJECANJE DABAR

  
          VJEŽBAONICA

       

   INTERAKTIVNI DABAR

        

        

         HIMNA ŠKOLE

Video spot HIMNA ŠKOLE

Priloženi dokumenti:
HIMNA OS NIKOLE TESLE.wav

 
MJERE ZAŠTITE
 
ŠKOLSKA LIJEČNICA

 

DOM ZDRAVLJA ŠPANSKO

dr.med. Daniela Franulić

Marko Stanić, med.tehničar

Matije Ilirika Vlačića 2

Kontakt: 01/38 95 240

parni datumi- POSLIJEPODNE

neparni datumi- PRIJEPODNE

e-mail: marko.stanic@stampar.hr

 
Jelovnik
 
Raspored zvona

    

1. sat 8:00- 8:45

2. sat 8:50- 9:35

3. sat 9:45- 10:30

4. sat 10:40- 11:25

5. sat 11:30- 12:15

6. sat 12:20- 13:05

7. sat 13:15- 14:00

1. sat 14:10- 14:55

2. sat 15:00- 15:45

3. sat 15:50- 16:35

4. sat 16:40- 17:25

5. sat 17:30- 18:15

6. sat 18:20- 19:05

 
 

      

erasmus_osnikoletesle

      

likovnjaciosnikoletesle

      

      

      

     

  

      

 

 

BESPLATNO TELEFONSKO SAVJETOVANJE

Centar za rehabilitaciju Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu

 
 

 
 > Naslovnica
CMS za škole logo
Osnovna škola Nikole Tesle Zagreb / Matetićeva 67, HR-10000 Zagreb / www.os-ntesle-zg.skole.hr / ured@os-ntesle-zg.skole.hr
preskoči na navigaciju